Bij jouw inschrijving inbegrepen

Tijdregistratie / uitslag

Startnummers met bedrijfsnaam

Medailles

Verzorging

Kleedgelegenheid en tassenafgifte

Hospitality in de Koepelhal

Consumptiebonnen (25 per team)

Digitale teamfoto

Limited Edition Running Shirt

Vermelding bedrijf op videoscreen bij de finish

Downloadbare bedrijfsoorkonde

Ereprijzen voor de drie snelste teams per afstand

Extra info

Algemene voorwaarden

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Klik hier voor de algemene voorwaarden. 

Bedrijfsfoto

Waar kunnen we de bedrijfsfoto laten maken?
In het startpakket is per deelnemend team een voucher voor de fotosessie bijgevoegd. De fotoshoot voor de speciale TTM-bedrijfsfoto vindt plaats in de Koepelhal (gebouw 95) nabij het podium in het midden van de hal. Vanaf 10.30 uur tot 14.00 uur kun je je daar melden voor de fotoshoot van jouw team(s). Laat deze mogelijkheid niet voorbijgaan!

Bevestigingsmail

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.

Consumptiemunten

Hoe zit het met de consumptiemunten?
De consumptiemunten (25 per team) worden verstrekt aan de teamcaptain uitsluitend tegen inlevering van de voucher consumptiemunten (1 voucher per team). Je kunt de munten ophalen bij het secretariaat in de Wagenmakerij. De consumptiemunten kun je besteden in de Koepelhal en Wagenmakerij. Ze zijn niet inwisselbaar voor contanten. Voor verdere consumpties kun je desgewenst munten aanschaffen bij de kassa van De Kort Catering in de Koepelhal. Kom dus gezellig met jouw bedrijf en lopers verzamelen en nazitten in de Koepelhal! Je kunt hier tot circa 18:30 uur terecht voor een hapje en een drankje.

Gratis Business Unit

Hebben we een eigen Business Unit? 
Je krijgt een een eigen Business Unit bij inschrijving van meer dan tien teams (op basis van beschikbaarheid).

Handleiding voor inschrijven

Hoe schrijf ik me in als bedrijf?
Heb je hulp nodig bij het aanmaken van een team of bij het inschrijven van een bestaand team? Lees dan deze praktische handleidingen door.

- Klik hier voor het stappenplan voor het aanmelden, invoeren en wijzigen van een team
- Klik hier voor het deelnemen aan een bestaande groep/business team.

Kleedgelegenheid en tassenafgifte

Is er een kleedgelegenheid en tassenafgifte?
In de Wagenmakerij (gebouw 92) zijn omkleedmogelijkheden en een kledingdepot waar spullen in beheer achter kunnen worden gelaten (voor eigen risico). Ook vind je hier masseurs, om de getergde spieren te behandelen.

Minimumleeftijd

Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan de Fujifilm Business Run?
De minimumleeftijd voor deelname aan de Fujifilm Business Run is 16 jaar op de dag van het evenement.

Prijsuitreiking

Waar en wanneer is de prijsuitreiking?
Om 16:30 uur zal de prijsuitreiking van de Fujifilm Business Run plaatsvinden in de Koepelhal op het daarvoor ingerichte podium in het midden van de hal. Wij zien je graag vanaf 16:15 bij het podium met jouw winnende lopers zodat ze hun plaats op het erepodium kunnen krijgen en de beker in ontvangst kunnen nemen.

Startpakket

Wanneer ontvangen wij het startpakket?
De startpakketten worden opgestuurd indien jullie je uiterlijk 4 augustus hebben ingeschreven. Hebben jullie na 28 augustus nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hebben jullie na 4 augustus ingeschreven? Dan kan de teamcaptain het startpakket op zaterdag 31 augustus of zondag 1 september ophalen in de Wagenmakerij. In het startpakket zit per deelnemer het startnummer met de BibTag en speldjes. Aan het startnummer zit de voucher voor het officiële TTM-shirt (indien opgegeven).

Uitslagen

Waar vind ik mijn uitslag?
De uitslagen worden na afloop gepubliceerd op deze pagina. De link naar de uitslagenpagina ontvang je ook per e-mail na het evenement. Let op: de bruto tijd is de officiële tijd. Heb je een vraag of opmerking over jouw uitslag? Stuur dan een e-mail naar Mylaps Event Timing o.v.v. je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden. 

VIP-invitatie

Mogen we VIPS uitnodigen?
Je mag twee directieleden uitnodigen die toegang krijgen tot het VIP-terras nabij de finish

Wedstrijdreglement

Wat is het wedstrijdreglement?
Het wedstrijdreglement van World Athletics is van toepassing. Klik hier voor het wedstrijdreglement.

Heb je een vraag? Klik hier voor de FAQ's.


Inschrijving voor de 33ste editie van de CZ Tilburg Ten Miles is geopend

De inschrijving voor de CZ Tilburg Ten Miles is geopend. De 33ste editie vindt plaatst op zaterdag 25 en zondag 26 september 2021. Uiteraard volgen we de ontwikkelingen nauwgezet en zullen we alle noodzakelijke maatregelen nemen om risico’s te vermijden.

Lees meer